Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag av sorg

Publicerad 2012-06-21 09:52:26 i Allmänt

I dag är det 4 år sedan min kära och saknade pappa försvann ifrån oss. Idag skulle han även fyllt 48 år, istället för att tända ljus på jordgubbstårtan tänder vi ett ljus på minneslunden. Usch vad livet är orättvist! Alvin har börjat fråga efter morfar att han vill träffa honom genom att åka flygplan till himlen. Jag ser likheter av min pappa i Alvin. De har en likadan personlighet och gillar samma saker, han föddes ju på pappas och nu även hans namnsdag och de har samma stjärntecken så det kanske inte är så konsrigt? Saknar dig massor kära pappa! <3

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela