Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Busdag

Publicerad 2012-06-10 16:49:32 i Allmänt

Nu är min iPhone framme igen. Bara att vänta på att Samsungen blir lagd nu då, men ni kan nå mig på det vanliga numret nu iallafall!

Idag har vädret varit lite upp och ner. Ena stunden är det varmt och solen lyser sedan blir himlen kolsvart och regnet öser ner. När vädret varit fint har vi varit ute och busat i lekparken och tagit en promenad till hästarna. När regnet öst ner har vi lekt med lera och läst bok.

Nu är grillen på och bakpotatisen är inne i ugnen och skagenröran är färdig i kylen och snart åker hyrfilmen på. Trevlig söndag på er rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela