Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Blixtar och dunder

Publicerad 2012-06-17 09:18:42 i Allmänt

Inatt har det blixtrat och dundrat ordentligt här ute i stugan. Eftersom vi bor så nära vattnet har det gått runt, runt, runt här i natt. Riktigt obehagligt var det. Hunden har aldrig varit rädd för åskan förut men efter förra årets oväder med åska och blixtrar non stop blev hon skadad för livet(?). Så Inatt låg hon och skakade för några minuter så det var iallafall inte så farligt. Milo sov hela natten utan att vakna medan Alvin vaknade någon gång för att sedan somna om direkt. Massor med regn har vräkte ner vilket betyder att det kommer ta lång tid att torka. Det blir nog att mysa mycket i stugan idag.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-06-17 11:48:34

Tänkte på er i natt, fy vad det åskade! Stackars Casey, att hon har blivit åskrädd! :( Tack för igår, ni är såååå bäst! =) Kraaaaam <3

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-06-19 11:44:30

Tack själv köra moster, ni är bäst! KRAAAM :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-11 15:46:41

Trevlig resa till den stora staden. Håller med dig solen är vi inte bortskämda med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela