Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Allt i hemmet

Publicerad 2012-06-12 11:56:00 i Home sweet home

Sitter i soffan och läser "allt i hemmet" medan det är grått och trist ute och regnet hänger i luften. I tidningen visar de en artikel om ett lantlig/romantiskt sovrum som jag bara älskar. Det är så roligt att titta i inredningstidningar och få lite inspiration tycker jag. Rosa blommor och vita volanger är ju så mysigt så varför inte ha det i sovrummet där man verkligen vill ha mysfaktor? Tyvärr är manen min inte med på notorna och vill hellre ha blått än rosa i sovrummet. Grönt har vi för tillfället och pojkarna har blått så varför inte bryta trenden med lite rosa hos oss? Ska iallafall försöka få in lite rosa detaljer och behålla helheten i vitt och beige. Hur ser era sovrum ut och hur skulle ni vilja inreda?

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela