Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Semester

Publicerad 2012-07-25 23:22:33 i Allmänt

Tidigt i morse lämnade Richard och jag barnen hos mormor och  åkte på en lite minisemester till Skåneland. Här har vi det underbart, solen lyser och himlen är blå. Dagen har vi spenderat med svärföräldrarna och några fler släktingar till Richard som bjudit på middag ikväll. Allt har varit jätte trevligt och i morgon drar vi ner till beachen och glassar hela dagen. Måste också erkänna att vi saknar våra kära där hemma också!

Kommentarer

Postat av: Tweety

Publicerad 2012-07-26 09:07:19

Japp, här i Skåne har vi toppen väder nu :-) Får man fråga var i Skåne? Själv bor jag i Kävlinge. Kram

Postat av: Erika

Publicerad 2012-07-26 09:32:40

vad härligt med lite kvalitetstid :) Kram

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-07-26 10:30:37

Härligt! :)
Grattis till ettåringen i efterskott också. Hipp hipp hurra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela