Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Saknar min Alv

Publicerad 2012-07-24 08:05:02 i Sarah talar

Nu saknar jag min Alvin så jätte mycket. Han sov över hos farmor och farfar söndag till igår och igår till i dag hos mormor. Något han själv bestämt. Han packade väskan förnöjt helt själv och traskade i väg med bestämda kliv. Han har blivit så stor min grabb. Grejen är ju den att Richard och jag ska åka i väg på en liten semester själva i morgon utan barn så det känns lite konstigt att han redan varit borta så mycket. Eller egentligen är det bara nätterna då vi spenderat dagarna ihop ialla fall och nu blir det bara en dag och en natt ihop för yttligare två nätter hos mormor. Behöver jag säga hur mycket jag kommer sakna mina troll? Milo har bara sovit en natt utan mig liksom. Men jag vet att det kommer gå kannon då de känner mormor hur bra som hellst då vi är så taghta. Idag är det alltså väskan som ska packas då Richard ska dra iväg mig på äventyr även i år! :-)

Kommentarer

Postat av: Tweety

Publicerad 2012-07-24 09:22:45

Här har du en till 2 barn mamma :-) Ha en bra dag i solen/Tweety

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-07-24 10:04:55

Visst är det ändå jobbigt utan dom? Jag vet att Leon har det bra när han sover borta. Mest jobbigt för mig ;) Hoppas ni kommer få det helt underbart på er barnfria tid! Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela