Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mulet väder = shopping!

Publicerad 2012-07-06 14:34:19 i Allmänt

Imorse vaknade vi upp till mulet men varmt väder så vi valde att åka ner till stan. Milo fyller snart år och på söndag ska vi ha kalas för kusinen och så ville vi kolla in sommarrean. Vi hittade en hel del faktiskt. Ett paket till kusinen och flera till Milo som snart fyller 1 år och kläder till Alvin, Richard och mig. Till Alvin hittade jag också ett par toflor till halva priset på Din sko. Nu är vi hemma och rensar i jordgubb och smultronlandet och ska även packa resväskan då vi åker till Stockholm nästa fredag när vi ändå är hemma. Men imorgon är vi tillbaka på landet igen.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-07-06 15:35:04

Va ska ni göra i sthlm? =)

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-07-11 09:22:11

Så gott med smultron och jordgubbar och vad roligt med en tripp till Sthlm! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela