Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 1 år!

Publicerad 2012-07-22 09:00:00 i Milo <3

Idag fyller våran kära Milo 1 år gammal. Tänk att du blivit så stor min skatt. Stort grattis till dig på födelsedagen, kom i håg att du är högt älskad av oss alla!
Milo som nyfödd
                                                              Milo 1 månad
                                                  Milo 2 månader
                                                  Milo 3 månader
                                                     Milo 4 månader
                                                 Milo 5 månader
                                                       Milo 6 månader
                                                          Milo 7 månader
                                                     Milo 8 månader
                                                   Milo 9 månader
                                               Milo 10 månader
Milo 11 månader
                                                                  Milo 1 år!
 

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-07-22 10:23:30

grattis Milo på din dag!
hoppas du fått massor med fina paket och en go frukost på sängen av mamma och pappa :)
kram från oss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela