Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ett vykort från Simrishamn

Publicerad 2012-07-26 22:46:26 i Resa

Idag åkte vi direkt ut till närmsta strand där vi bor för sol och bad. Picknickorgen var packad med både frukost och lunch så vi stannade där hela dagen. Klockan två var vi tillbaka och efter en välbehövlig dusch satte vi oss ute i solen med lite god dricka tills det var dags att gå ner på byn. Där hittade vi lite presenter till våra kära där hemm i de mysiga butiker de har vid båthamnen. Sedan gick vi in på en restauramg för en förrätt och så tog vi ett varv till vid båthamnen och hamnade tillslut på en annan restaurang för varmrätten. Sedan promdnerade vi hem igen för att sätta oss ute med lite god dricka igen och såg på solnedgången. I morgon har vi planer på en annan strand och sedan bär det väg hem igen. Gud vad vi saknar familjen där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela