Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Borby & kåseberga

Publicerad 2012-07-27 22:51:25 i Resa

Sista dagen i Skåne har vi spenderat på Borby strand med god frukost, sol och bad i kalla havet. De hade även pool men tuff som man är klarar man kylan ;) Sedan åkte vi till Kåseberga för lite käk, självklart blev det rökt lax och makrill och lite rökta räkor med aioli. Asså fyfasen så gott, och fyfasen så tur vi haft med vädret. Vilken resa vi haft! Bara strålande sol på några av Sveriges finaste stränder (enligt mig iaf). Helt otroligt härligt underbart har vi haft de här tre dagarna i Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela