Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trummisarna!

Publicerad 2012-01-29 10:23:53 i Barnen <3

Köpte en trumma till Milo här om dagen som verkligen gick hem. Jag köpte även en till Alvin när han var i samma ålder som Milo vilket han gillade jätte mycket vilket var anledningen till att jag köpte en likadan till Milo. Anledningen till att han inte ärvt Alvins trumma är att jag hade sönder den när vi flyttade till radhuset. Alvin vaknade en natt i sitt rum var av jag ska ta upp honom, då ligger trumman nedanför spjälsängen som jag trampar rakt igenom. Det var bara att säga bye, bye till den.

Nu sitter Alvin och visar snällt Milo hur man trummar och tycker att Milo ska dansa i takt. -dansa Milo! Säger han. Haha :-D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela