Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Smoothie

Publicerad 2012-01-14 11:38:52 i Milo <3

Milo har fått smaka på sin första smoothie och gissa om han tyckte om det? Han älskade det och en hel skål slank ner. Vi använder oss av en stavmixer när vi mosar Milos käk vilket vi tycker funkar kanon, enkelt och smidigt. Eftersom småbarn äter så lite pga sin lilla mage brukar vi frysa in maten i iskuber som är en perfekt portion för småbarn. Detta gjorde vi även denna gång.

Denna smoothie är gjord på:
1 mosad banan
1 mosad mango
3 dl yoghurt (turkisk yoghurt)

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-01-14 16:56:23

Låter smaskens det. =)



Sv: Hon har sovit dåligt sedan hon blev 3 månader. Både dag och natt.

Postat av: tessan

Publicerad 2012-01-14 21:17:58

låter god.. och det ser verkligen ut som att han tycker om den..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela