Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Våffelkalas!

Publicerad 2012-01-04 17:04:00 i Allmänt

img_8806 (MMS)

Idag har vi varit hemma hos Jennie och Lasse där Alvin har busat med Leon. Vi lunchade på Jennies goda våfflor med grädde och sylt Alvin bara vräkte i sig (som alltid när vi är där) och åt en och en halv våffla helt själv, lika mycket som mamma Efter mycket lek och bus blev det en promenad i sol och vind så barnen fick sova skönt i vagnarna. Nästa gång blir det middag hos oss men inte förrän i slutet på månaden, det ser vi mycket fram emot!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-01-04 19:52:36

låtter som en bra dag för er med mycket buss för barnen.

Jo hon verd bara lite på huvudet fram o tillbaka näår hon väll stak in denn annars såg det ut som om hon låg och lysnade.



Jo var riktigt kul på bussfabriken.. klart vi kan ha en lekträff där med barnen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela