Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Helgens bravader!

Publicerad 2012-01-29 20:18:13 i Familjeliv

Denna helg har Richard jobbat 14-22 så honom har man inte sätt mycket av då vi bara haft förmiddagarna tillsammans som vi mest har sovit bort och gjort hushållsarbeten på och när Richard kommer hem vid 23 blir det sängen direkt. Alvin har sovit över hos farmor och farfar fredag-lördag och i lördags hade vi kalas för min kusin som fyllde 12 år. I dag har vi dock bara tagit det lugn hos mormor. Vet inte vart dagen tagit vägen alls.

I veckan har vi Milos läkarbesök, en shoppingrunda på stan, en date med Malin, förhoppningsvis en playdate med Christin och Vilma, träning, Richards födelsedag, Home party och kalas inplanerat. Där emellan skulle jag behöva ha en städdag också. Vi får se vad som hinns med. Hoppas ni haft en trevlig helg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela