Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Familjecentralen

Publicerad 2012-01-11 14:04:49 i Familjeliv

Milo och jag har spenderat dagen med Christin och Vilma på öppna förskolan idag när Alvin var på förskolan. Vi både lekte och hade sångstund med kidsen, så mysigt. Vid lunch tog jag och Richard med hos barnvagnen och hunden till skogen där vi tog oss en långpromenad i solen innan Alvin hämtades på förskolan. Det är vår i luften idag. Alvin säger precis som igår att han har ätit och sovit idag på förskolan. Efter fortsätta frågor om dagen får vi tillslut veta att de också haft sångstund med gitarr idag.

Nu sitter hela familjen och pysslar på köksbordet och ska snart göra kycklingsallad till middag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela