Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En inne dag

Publicerad 2012-01-12 10:47:23 i Allmänt

I förrgår blev det en ute dag i snön, i går blev set en ute dag i (vår)solen och idag blir det en innedag i det trista regnvädret. Vad blir det för väder i morgon då? Sommar är det väl som fattas nu då vi hade vinter i förrgår, vår i går och höst idag. Shit vilket konstigt väder vi har!

Richard jobbar natt så vi myser tillsammans med cola, choklad och film idag med Milo när Alvin är på "dagis" men snart får vi hem honom med! :-)

Trevlig dag på er!

 

 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-12 11:32:34

Gottegrisar :D

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-01-13 14:21:58

Här är med rymt skumt väder. Men idag har vi fullt solsken. Känns verkligen som om våren skulle kunna titta fram. Hehe. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela