Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus på fabriken

Publicerad 2012-01-21 10:41:50 i Familjeliv

Det var verkligen roligt på busfabriken igår. Alvin sprang som en tok som vanligt och till och med Milo hade kul på babyavdelningen. När elefanten kom sjungandes och dansandes blev barnen (Alvin och Milou) rädda medan Milo tyckte han var jätte rolig och intressant. När han hälsade på oss med pussar och klappar tittade Milo på honom med STORA ögon. Alvin och Milou tyckte nog det var roligare att klättra, hoppa och åka kana. Detta får vi göra om snart igen!

image description
image description
image description

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-01-21 12:57:56

ser ut som en trevlig dag ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela