Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sverige har fått en prinsessa!

Publicerad 2012-02-23 08:37:15 i Allmänt

Tidigt i morse föddes en normalviktig och lång liten prinsessa och jag gissar att hon är hur fin som helst. Prins Daniel höll en presskonferans kl 07:00 i morse där han berättade att en prinsessa var född och att både hon och mamman kronprinsessan mådde bra och allt hade gått fint. Prins Daniel visade ett stort leende och gråten var i halsen av stolthet av att ha blivit far. Det var himla roligt att se och sedan man själv blivit förälder förstår man verkligen den där stoltheten så man själv blir så rörd att man ryser. Ett stort grattis önskar jag nu kungafamiljen! Här har vi mina små prinsar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela