Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Solen lyser och himlen är blå!

Publicerad 2012-02-23 19:16:44 i Allmänt

20120223_125623 (MMS)

Trots att Alvin har feber tog vi oss en riktig lång promenad i det sköna vädret. Uppåt 10 + blev det och all snö är i stort sätt helt borta. Fåglarna kvittrade och solen lyste en varm, förstå vilka vårkänslor man fick. Nu hoppas vi på fler sådana dagar. Idag tog vi oss till ett apotek och handlade Alvedon till stackars Alvin som nu har 40,3 i temp. :( Nu blir det att pyssla om vår sjukling som bara vill sova när minstingen vill busa.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-02-26 11:09:36

Det har verkligen varit superhärligt väder nu, de senaste dagarna. Hoppas det håller i sig, nu vill vi ha våår! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela