Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Samsung galaxy s2

Publicerad 2012-02-02 10:36:00 i Shopping

Jag har nu övergett min kära Iphone och bytt ut den till en samsung. Än vet jag inte om jag är nöjd, tar ett tag att vänja sig kan jag tänka mig. Hoppas självklart att det var rätt val för mig just nu. Abonnemanget gick ut så det var dags för en ny, min Iphone var inte heller i bästa skick om man säger så. Hade Iphone 5 varit ute på marknaden hade jag lätt tagit den då jag älskar Iphone och har aldrig haft en bättre telefon. Tyvärr tyckte jag inte att den nyaste Iphone 4s hade så mycket att erbjuda och Samsungen var överlägset mycket bättre. Den har också större skärm ( vilket är ett plus om man ska se på film) och man kan ladda ner serier/filmer utan att krångla som man var tvungen med Iphone. Telefonen är den bästa ute på marknaden just nu!

Så här ser min nya leksak ut

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-02 12:14:50

den såg fin ut är ute. satt nys o titta på den då jag fortfarande letar efter en ny.

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-02-02 12:22:39

jag har oxå funderat att sälja min iphone och köpa den där telefonen min kompis har den å ja satt å pilla lite me den sist vi träffades ja tyckte skärmen va mkt dåligare än iphonens skärpan och färgerna va mkt dovare

va tycker du? är de något du märkt av?

Postat av: Angrlica

Publicerad 2012-02-02 14:43:15

Det gjorde du rätt i Sarah ;) Både min syrra o hennes sambo köpte den för en tid sen och de är jätte nöjda! Som du sa, den bästa just nu! En kanon telefon, kan göra allt på den... Hoppas ni har det bra! Kraam

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-02 20:30:23

Hej! Gud va kul det är att få kommentarer, blir så glad!

Ja du det är faktist inte så mycket man saknar förutom nära o kära. Svensk teve får vi nästa vecka så då är det biff :-) sen finns det ju en svensk affär med allt möjligt. Godis, knäcke, kaviar för den som äter det, blää, lingonsylt, gräddsås o andra halvfabrikat, så det är bra ;-) Så det känns jättebra. Har en fin lägenhet och börjar knyta lite nya kontakter. I oktober börjar barnen skola/dagis så får se vad jag hittar på då :-) Filippa övar engelska för fullt här, jättekul att höra henne! Nae nu måste jag heja lite på Djurgårn här ;-) ha det så bra, snart är det helg! Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-03 10:38:06

vad tycker du om din ny telefon nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela