Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Play time!

Publicerad 2012-02-17 15:00:39 i Familjeliv

Idag har syskongrabbarna lekt på olika håll igen. Alvin följde med moster till mormors jobb (förskola) och lekte med barnen där medan Milo lekte med Vilma på familjecentralen. Milo hadr jätte kul och skrattade mycket både på babysången och i hoppgungan. Vad jag har hört och sätt bilder på så har även Alvin haft det kul hos mormor och moster. Tror jag kommer ha två väldigt trötta grabbar här ikväll. Snart kommer pappa Richard och Alvin hem då blir det att ta en skogspromenad med Casey sen hade Richard och Alvin handlat lite gott till kvällen som vi ska tillaga. -Myspys ska det bli denna underbara fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela