Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mys <3

Publicerad 2012-02-14 16:55:59 i Familjeliv

Denna romatiska dag har spenderats på flera ställen. Förmiddagen har vi som sagt var bara busat och på eftermiddagen åkte hela familjen ner till stan för att handla en hjälm till Alvin att ha i pulkabacken och semlor att gotta i oss hemma. Vi öppnade också lite paket som innehöll 6 st talrikar och mobilskal till Richard och mig. Alvin fick ett coolt glas med sugrör och Milo två snygga nappar. Nu ska vi ut och åka lite pulka i backen på gården. Vad har ni gjort denna romantiska dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela