Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min roliga herre

Publicerad 2012-02-07 09:25:09 i Alvin <3

Alvin bubblar på rätt mycket här hemma och säger så mycket roliga saker. En kväll när jag tränade (stod i plankan) frågade han om jag tränade foten. När Alvin vill se på skönheten och odjuret säger han att han vill se "mamma & tiger" vilket jag tar som en stor komplimang! När jag bara "råkade" kalla min hund för dumhuvud när hon busade lite väl häftigt frågade Alvin om hon hade ajaj huvudet. Mammas sötis!

Tyvärr kommer jag inte på något mer just nu måste börja skriva ner allt roligt han säger direkt.


(Någon som vet varför bilderna lägger sig åt fel håll när man bloggar från internet på telefon? Skit störigt juh!)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-07 11:39:35

För att du vänder på telefonen i olika lägen. Rakt upp lr på sidan...

Postat av: snart mamma till två

Publicerad 2012-02-07 13:12:19

Är det så enkelt? Jag har försökt hålla rakt men det blir ändå fel, kanske är det jag som håller fel ändå? Ska försöka hålla den ännu stadigare nästa gång. Tack för hjälpen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela