Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 7 månader

Publicerad 2012-02-22 10:33:00 i Milo <3

Idag är dagen då Milo fyller 7 månader. Förstår ni vad det innebär? Jo att det var hela 7 månader sedan han kom till världen och att det bara är 5 månader kvar tills han fyller 1! Den där pausknappen efterlyses fortfarande mina vänner! Det nyaste Milo börjat med är att säga "Gagga" men denna månad har han också lärt sig krypa, sätta Sig själv och ställa sig upp och gå med hjälp av möbler. Han lyssnar också väldigt bra på sitt namn och även mitt (alltså mamma). Milo gillar mat, gröt och välling(!). Ja, ni hörde rätt. Milo har äntligen börjat gilla välling och dricker nu det varje morgon och kväll. Detta innebär ju att jag inte ammar så mycket längre utan ändast någon gång på kvällen/natten och tidig morgon. Min lilla bebis börjar bli stor!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-22 22:10:59

ja vi är fler som vill ha den där paus knappen kan jag säga dig men har inte hittat den än häller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela