Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

klåfingrig

Publicerad 2012-02-10 13:36:00 i Allmänt

20120208_194358 (MMS)

Igår var Milo verkligen på allt! När han satt i sin gå-stol välte han ner en kruka som stod på tv-bänken. När Milo ålade omkring på golevt välte han tidningskorgen över sig. Nu har han ju också börjat ställa sig upp vilket gör att han får tag i fler saker en vanligt, tex det som finns på vardagsrumms bordet då det är så lågt. Här har Milo ställt sig alldelses själv och är hur stolt och glad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela