Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Det där med välling

Publicerad 2012-02-21 09:00:00 i Milo <3

Jag har fått träla lite med Milo för att han ska ta välling. Det är inte så att han inte tar flaskan för det har alltid gått bra med vatten och fruktdryck. Nu efter ca 2 månader går äntligen vällingen ner. Det tog nästan exakt lika lång tid för Alvin med (från 6 månader till 8). Allt annat har gått jätte bra men just välling har varit svårt att gilla, sen vill de inte sluta istället! ;) Alvin slutade ju i sommras med vällingen. Nu får vi se hur länge vällingen kommer vara Milos vän. Kanske blir det lika länge som Alvin får hoppas det inte blir lika mycket bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela