Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tänk om de var så gulliga jämt?

Publicerad 2012-12-12 08:18:00 i Barnen <3

Här ligger de och verkligen myser tillsammans i sömnen. Ser ni hur Milo håller om Alvin? Så sött, finns inget bättre än syskonkärlek. Jag är så glad att de har varandra. Tänk om de alltid kunde vara så här söta? Just nu är båda förkylda och Milo hostar lite så de är hemma pga sjukdom. De klättar bokstavligt tarlat på väggarna, är på varandra och retas, har sönder saker, river och rotar där de inte får osv, osv. De är som vilddjur! Alvin tjatar om att han vill göra något hela tiden ändå målar vi, degar, pysslar, badar, leker med lego, bygger tågbana, u name it. Dessutom flera gånger om dagen! Behöver jag säga att jag är helt slut? Bör man inte ha hemma barn med snorig näsa? Som tur var är de nu på bättringsvägen så jag hoppas på förskola imorn så vi inte missar luciatåget.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-12-12 10:12:16

Är de bara snoriga? Ingen feber? Milou har varit lite snorig men pigg, hon har fått gått till dagis. Men då har ju de inte runnit hela tiden, när man är ute typ..

Bara de är pigga och inte har feber tycker jag de kan gå.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-12 11:09:39

Precis, bara snor. Man märker knappt på Alvin men Richard tycker inte att jag ska ta ut den lilla sjukligen, också där "bara" snor men honom får jag snyta lite då och då. Richard tycker inte äns vi ska gå på luciat i morn! Blir det inte värre imorn blir det förskola så det så! ;)

Postat av: tessan

Publicerad 2012-12-12 19:02:08

ne men gud vlken underbar bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela