Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skänka kläder till behövande

Publicerad 2012-12-06 09:49:00 i Tips

I veckan kom ett företag och hämtade våra gamla kläder och skor som vi rensat ut. De skänks nu till fattiga i Litauen. Jag tyckte det var smidigt att bara ställa ut våra utrensade kläder utanför tomten så kom de och hämtade kläderna någon gång under dagen. Annars brukar vi skänka kläder till Myrona eller annat företag som har container här ute där vi bor. Hur gör ni med era gamla kläder?

Kommentarer

Postat av: Thess

Publicerad 2012-12-06 19:03:33

Tack :)
Idag hade vi inget val, barnen fick gå till dagis pga att jag hade inbokade körlektioner, annars hade vi varit hemma & myst ist :)
Idag tänkte jag vara smart att snowracern MEN då har de ju grusat överallt haha, inte lätt att ta sig fram då. Kram :)

Postat av: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Publicerad 2012-12-06 23:35:23

Jag skänker det mesta med. Bara barnkläder jag brukar sälja på klädbytardagar ibland, men inte alla bara det jag tror går.


Hjälp mig gärna vinna en tävling genom att rösta på min bild. Ett presentkort på hela 2000kr ligger i potten. Lottiz ska du rösta på då, sista namnet: http://fototriss.blogspot.se/2012/12/detaljrik-omrostning.html Tack på förhand.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela