Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Santa Lucia

Publicerad 2012-12-13 12:37:59 i Festligheter

Imorse satte vi klockan tidigt för att ge oss ut i mörkret där snön glittrade så vackert till Alvins förskola. Där firade vi Lucia med sång och fika. Pappa Richard var sedan tvungen att åka till jobbet och jag och Milo fortsatte Luciafirandet på öppna förskolan. Där fick Milo vara med i Luciatåget och sjunga så fint (dock klappa han mest händerna). Även där bjöds det på lussekakor, glögg och pepparkakor. Vilken mysig dag det blev! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela