Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mardrömmar

Publicerad 2012-12-28 21:18:00 i Me, My self and I

Både mannen och jag drömde mardrömmar inatt, min var dock inte lika farlig som mannens då jag blev räddad av en snygg man på motorcykel. När Richard sedan kom till jobbet var det tydligen flera av hans arbetskamrater som också drömt mardrömmar inatt. Det var ju fullmåne och det sägs ju att det ger effekt. Hur hade ni det inatt? Nu hoppas jag iallafall på en god natts sömn utan mardrömmar. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela