Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julafton 2012

Publicerad 2012-12-25 12:12:00 i Festligheter

Oj vilken härlig jul vi haft! Det blir bara roligare och roligare ju äldre barnen blir. Jag vet inte hur många gånger vi fick höra att vi var världens bästa igår. Barnen slet upp alla julklappar och blev som yra höns då de inte visste vad de skulle leka med av allt som fanns. Jag kände lite ångest över hur mycket de fick så jag plockade undan lite av de klapparna vi köpt till sommarn då pojkarna fyller år. Alvins favoriter blev nog radiostyrda bilen, snow rasern, pippiskäppet och synten med mickrofonen. Milo älskade sin stora brandbil som han kan sitta och åka runt på, gungbilen och klossarna. Richard och jag fick en köksassistent och pengar som vi köpte tillbehör till assistenten för idag. Vi fick också kläder och annat kul. Sedan kammade vi också hem en massa paket på julklapsspelet där jag bla vann en lott med en vinst på 60 kr. Mätta och belåtna blev vi också på all julmat och julgodis. En härlig jul blev det minst sagt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela