Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En träff med tomten

Publicerad 2012-12-01 18:27:00 i Festligheter

Oj vad mycket julkänsla vi fått idag! Imorse åkte vi nämligen ner till stan på julmarknad. Där träffade vi tomten där Alvin fick lämna in sin önskelista (som han självklart inte vågade), lyssna på julmusik, baka och dekorera pepparkakor, och sen självklart äta pepparkakor och dricka glögg. Vi hittade lite smått och gott på marknaden, bla en dörrkrans, julkorv, marsipangris och annat julgodis att mummsa på. Nu håller vi på med lussebak här hemma. Snacka om en dag full med julkänslor!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-01 20:34:27

Gu va mysigt det lät! Vi tog sovmorgon och har bara tagit det lugnt o myst hela dagen. Och inte blev det nått lussebak inte, vi va alldeles för trötta...

Giftemål nästa år? Hahaha jag ska inte gifta mig förens jag är 30 ;)

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-12-01 20:35:10

Förra inlägget va från mig :D pusss jennie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela