Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagen före doppardagen

Publicerad 2012-12-23 12:39:00 i Festligheter

Äntligen är snart årets roligaste och mysigaste dag här. Vi har fixat klart med all julmat, julgodis och alla paket är inslagna och klara. Dock står dom kvar i påsarna för om vi lägger de under granen är Milo på dom direkt. Frågan nu är bara hur alla paket ska få plats :/
 
Idag tjuvstartar vi dock julen med att fira lilljul hos farmor och farfar. Barnen är uppklädda liksom jag och Richard så nu väntar vi med spänning på tomten och hoppas på att vi har varit snälla i år. :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-23 13:20:28

Ni är alltid jättesnälla!!! Älskar er alla!
Ses ikväll! :-D

Postat av: ★ Katta - Mamma till 3 & Gravid ★

Publicerad 2012-12-23 22:11:36

sv: Tack och God Jul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela