Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Adventsfika

Publicerad 2012-12-16 19:23:16 i Familjeliv

Nu är även tredje ljuset tänt i adventsljustaken vilket betyder att det bara är ca en vecka kvar till jul. December månad brukar alltid gå så snabbt fram men i år tycker jag tiden bara sprungit iväg. Januari där emot brukar vara så lång med blask och stormar ute då man bara längtar bort till varmare breddgrader. Tyvärr blir det ingen utomhusresa för oss i år heller då vi sparar till hus istället. Men nu är iallafall den härliga julen här och den tredje advent firades med mormor med nybakat fika och mys. Hoppas ni med haft en trevlig advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela