Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 vecka kvar till julafton

Publicerad 2012-12-17 09:44:00 i Allmänt

Idag är det exakt en vecka kvar till jul. När vi öppnade julkalendern och tände adventsljuset idag märkte vi att det inte var så många luckor kvar, bara sju stycken. Vi pratar mycket om tomten här hemma med Alvin och han har sagt att det bara är en vecka, sju dagar kvar tills han ska få bjuda tomten på julgodis i utbyte mot en massa julklappar. Han säger sig också veta att han ska få flest i år (igen). Så snäll har han varit tycker iallafall Alvin. Jag börjar bli lite orolig för snön nu när vi närmar oss julen. Hela december har ju varit kall och mycket snöig och nu när vi närmar oss jul försvinner den. SMHI har dock lovat en vit jul så jag litar fortarande på det. Kom igen nu snön, ni har en vecka på er nu!

Kommentarer

Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Publicerad 2012-12-17 15:18:00

Visst är det lite sorgligt att snön försvinner. Men hoppet är ju det sista som överger en så jag hoppas också det blir en vit jul, konstigt nog gör det ju en enorm skillnad för julkänslan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela