Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tivoli och marknad

Publicerad 2012-08-17 21:11:00 i Familjeliv

Oj vilken dag, vad mycket vi hunnit med. Vi började dagen tidigt med ett tandläkarbesök. Tänderna såg lika fina ut som sist så det blev gratis även denna gång. Känns alltid lika skönt efter ett tandläkarbesök dock inte lika skönt innan. Sedan drog vi ner till staden lagom till öppning ned vännerna för att glutta lite på marknaden. De brukar ju inte ha så jätte mycket intressant men det blev t-shirts med roligt tryck på till grabbsen och en fin krok hem till hallen. Det blev såklart också både lunch och fika innan hemgång. Sedan mötte vi upp kompisarna igen för lite tivoli. Där åkte vi karuseller och köpte godis. Än hade vi inte tröttnat på kompisarna så det blev grillning och bad på stranden för att avsluta denna händelserika dag. I morgon taggar vi för kräftskiva!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-08-18 19:03:06

hej där jag är mcyket nöjd med den och den är även enkel att förstå sig på och allt funkar smidigt.. Tack så mycket för du tyckte den var finn.. hoppas allt är bra med er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela