Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sol!

Publicerad 2012-08-25 21:12:00 i Allmänt

Blir lite (okey ganska mycket) irriterad på dessa väderappar som finns på våra smartphones. De är ju helt värdelösa och har väl inte stämt mycket i sommar. Jag lovar mig själv att inte titta på vädret för att jag då planerar dagarna utefter dom och eftersom de aldrig (nästan) stämmer blir det ju bara fel. Som i helgen, det skulle bli fint fredagen och regna lördag, söndag så vi bestämde oss för att strunta i landet denna helg. Istället blir det sommarvärme dessa dagar. Blir så irreterad på mig själv som går på det här hela tiden. Borde ta bort de där värdelösa apparna! Det blev iallafall en lång och mysig promenad med hela familjen i förmiddags och grillat i trädgården till lunch. På em kom svärisarna och då bakade vi asgod pizza och myste i soffan. Nu blir det mer film!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-08-25 22:59:11

vist är det läskigt jag förstår inte dom som vågar göra det på egen hand när dom är så där små..

Jo jag hoppas med att synen ändrar sig med könsindelningen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela