Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lurad!

Publicerad 2012-08-27 13:28:00 i Allmänt

Trodde det skulle bli en fin och skön dag idag att spendera utomhus men ack så fel jag hade! Jag blev lurad av den sköna solen och den fina blåa himlen för burr så kalt det blåste ute. Jag började dagen med att sätta barnen i vagnen och koppla hunden för att ge oss ut på dagens första PW. Huvudet började värka nästan direkt och barnen roppade efter filt. Varvet tog vi trots den kyliga vinden men nu ligger jag fortfarande ihop frusen i soffan under en filt trots att det var flera timmar sedan vi var ute. Tror minnsan att vi stannar inne idag.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-08-27 14:01:34

Brrr vi har oxå hållt oss inne, förutom till bilen i tillbaka. Var ju tröjor o jacka som gällde imorse. Skönt att solen är framme iaf ;) Jag mår ok nu förutom ont i ryggen så jag orkar inte gå på promenader, som jag verkligen skulle behöva. O bm sa att min extrema huvudvärk antagligen berodde på ryggont. Googlade om sf-mått o det är ju olika för alla, som du skrev me. Litet behöver inte betyda liten bebis. Lek i parken eller middag i helgen kanske? :)

Postat av: Lina

Publicerad 2012-08-27 22:37:44

Så kallt har de väl inte varit :) på dagen sen alltså, vi sola o bada idag :D lr jag bada aldrig men de andra :))

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-08-28 09:25:59

Brrr, sånt väder har vi idag! Jättefint ute, men KALLT!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela