Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Blir så arg!

Publicerad 2012-08-30 17:43:00 i Allmänt

Man kan inte ha lika mycket otur som mig, jag svär! Trodde verkligen att det skulle bli en bra vecka men självklart blev det tvärtom. Idag började jag dagen med att ha sönder mobiltelefonen, ja igen. Jag blir fan tokig på mig själv! Denna gång var det displayen som gick sönder precis som första gången jag hade sönder en smartphone. Idag orkar jag inte ta mig någonstans utan bestämde mig istället för att gräva ner mig idag. Känns som att det blir en bättre dag i morgon för att lämna in mobilen (kan väll knappast bli värre nu?)!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-08-31 09:51:14

Va tråkigt för dut inte roligt alls att ha det så. Vad hände för att den gick sönder? Har hört att den du har ska va tåligare en iphone. Tråkigt i alla fall hoppas du får en bättre helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela