Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Marby strand

Publicerad 2012-08-15 15:21:19 i Familjeliv

I morse vaknade vi av att solen sken in på oss i stugan. Hur underbart är inte det? Det blev lite frulle på alltan sedan packade vi väskan och gav oss av för sol och bad i Marby. Änderna var också där och svalkade sig så självklart bjöd vi dom på lite fika. Jag och Richard badade som tokiga då vattnet var så skönt medans grabbarna satt på strandkanten och plaska och lekte. En helt underbar dag blev det även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela