Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

It's friday baby

Publicerad 2012-08-31 13:05:00 i Allmänt

Äntligen är det helg och veckan är där med snart slut. 2000 kr gick det på att fixa mobilen som bara tog 20 min. Under dom 20 minuterna hann jag shoppa lite på H&M, köpa skydd till mobilen, handla mat på Istanbull och fika på Lindahls. Nu hoppas jag på att helgen blir bättre än veckan har varit. Onsdagen var i och för sig en bra dag, då var jag ju på kräftskiva med tjejerna. Det var så trevligt att klockan blev rätt mycket innan man var hemma. Det var till och med mörkt ute, det hör ju inge till vanligheten iallafall. På lördag ska vi till morbror som fyllt 45 så det hoppas jag också blir en bra dag. Håll tummarna för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela