Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

In the City

Publicerad 2012-08-22 13:11:00 i Allmänt

I morse efter att ha vinkat av Alvin på förskolan tog jag vagnen och hunden på en promenad sedan lämnade vi hunden hemma för nästa promenad. Då promenerade vi till stan för lite shopping. Jag gick bla in på H&Ms home avdelning som nu även fått i till barn i stan. Fanns en massa snyggt, dock vågade jag inte handla något då vi planerar in en Ullared-resa till typ nästa månad. Sedan blev det en lunch-date i parken med pappa Richard. Nu knallar vi hemmåt till hunden som behöver rastas igen innan Alvin ska hämtas på förskolan. Inget stillasittande här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela