Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Im on a tree!

Publicerad 2012-08-28 11:10:00 i Milo <3

Idag efter att ha lämnat stora grabben på förskolan hämtade lilleman och jag hunden och begav oss ut i skogen. Det blev en promenad på över en timma. Idag var det behagligare ute än igår. Solen lyste och det blåste inte som igår men luften är kall, hösten är verkligen här! I morse blev det tunn mössa på för Milo. Han har ju så tunnt hår pojken och förkyld är han redan. Vi tog på honom hans nya mössa från Polarn & Pyret jag köpte på rean i sommras. Milo gillar skogen mer än Alvin gjorde i den åldern. Vi letar pinnar och tittar på blommor. Milo gillar att ge hunden pinnar och asgarvar när han får hennes uppmärksamhet. Idag satte jag även Milo i favoritträdet. Han är för söt min skogsmulle!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

Publicerad 2012-08-28 17:13:33

vilket tufft trä som har sittplats =)
du har inte lust att gästblogga inne hos mig?
Kramis

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-08-29 12:37:53

Jaa nu är det inte många dagar kvar, spännande och väldigt nervöst faktiskt. Även fast vi har bott där över ett halvår så är det pirrigt. Nu har vi ju ingen anknytning till Sverige med hus eller så. Bara svenska medborgare :-)
Och snart börjar Filippa skolan, min lilla tjej börjar bli stor...
Och allt runt det, hur ska det gå, kommer hon klara engelskan som de säger ska gå galant, många tankar nu.
Men det ska bara bli roligt och skönt, som sagt kommer sakna alla väldigt mycket men man ses ju igen och man får skypea

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-08-29 12:41:28

....fortsättning, tröck på fel knapp;-D
Och så följer man ju de flesta släktingarna på instagram och så har jag ju bloggen. Men visst kommer det bli jobbigt.
Vi har inget planerat om nästa sverigevistelse. De går ju i skolan och så så man kan ju inte åka när som heller. Vi får se helt enkelt :-)
Har ju flera släktingar som komma ner nu under hösten me så det känns skönt.
Ska bil ett spännande äventyr :-)

Ha det bäst! Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 16:33:14

j

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela