Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga sommar!

Publicerad 2012-08-16 16:23:00 i Familjeliv

Även i morse vaknade vi av solen, helt underbart! Vi fixade lite i trädgården och handlade lite för att fylla kylskåpet igen så vi bara kunde njuta av solen resten av dagen. Mormor kom hit för en snabbvisit så det blev en fika på Abborrebergs cafe. Det blev paj och vaniljglass denna gång medan vi hade utkik över viken. Sedan gick vi till stranden och badade i timmar känns det som. Denna gång var hela familjen i. Nu fortsätter kvällssolen skina över oss så vi funderar på att åka på festivalen i stan om barnen orkar. Nu åker visst grillen fram. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela