Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Full rulle!

Publicerad 2012-08-04 17:25:34 i Familjeliv

Vilken härlig sommardag vi fick i dag. Planerna var att bara ta det lungt på Himpas utomhusbad hela dagen men det blev lite mer än så. Vi drog ner till himpa där vi badade och skojade tills det kom lite regn, eller egentligen duggade det bara lite. Fika hann vi också få i magen. Sedan gick vi till marknaden precis brevid där vi hittade en fin tavla till matplatsen som passade in perfekt. Sedan ville Alvin baka som han tjatat om sedan jag köpte handuk och servetter med bakverk på. Så nu har vi precis dragit i oss två bullar var med undantag för Milo som bara fick smaka. När vi hittar orken igen blir det en promenad i skogen för tredje gången (och sista) för idag sedan är det filmmaraton som gäller i detta hus! En dag full med happinings med andra ord. :-)

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-08-04 20:02:06

Mysigt!!! Här åskar det just nu och en ordentlig djur har just upphört.
Skönt att vara inne. :)

Sv: det ska bli skönt att komma iväg till jobbet igen, det är ju bara två månader och sedan är jag ledig igen.

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-08-04 20:03:27

Mysigt!!! Här åskar det just nu och en ordentlig djur har just upphört.
Skönt att vara inne. :)

Sv: det ska bli skönt att komma iväg till jobbet igen, det är ju bara två månader och sedan är jag ledig igen.

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2012-08-05 12:27:25

Kom lite stänk igår =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela