Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsmys hos vännerna

Publicerad 2012-08-25 08:31:27 i Barnen <3

Igår spennderade vi hela dagen hos kompisarna. Barnen hade så roligt ihop att de till och med åt lunchen ihop och hade fredagsmys. Skönt blev också vädret så det blev mycket utelek. Ingen av barnen ville sluta leka så vi lovade att de snart skulle ses igen. Vad söta de är när de skaffar sig kompisar och leker ihop. Milo är ju lite liten än men han tittar gärna på och leker brevid. Sedan blev det storhandling så vi kunde ha fredagsmys hemma med. Idag blir det nog inte lika mycket utelek då det ska regna hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela