Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fisketur

Publicerad 2012-08-13 08:51:31 i Allmänt

Igår satte Richard kl på 5 och gav sig ut med metspöt. Vi andra låg kvar ett tag men var där vid halv 9. Lite napp fick vi men mest brax. Även jag metade upp min första fisk. Alvin är ju sådan djurvän så han tyckte ju att vi skulle slänga tillbaka alla fiskar, och masken vara ju så söta (?). Han är för rolig våran Alv. Kul hade han iallafall och var kvar och fiska med pappa ända till kl 10. Milo däremot tyckte imte det var lika kul att sitta stilla och kolla ut över vattnet men en halvtimma klarade han iallafall sen blev det lekparken. Innan lunch kom sedan farmor och farfar med.presenter från Montenegro, det var som julafton. En fika blev det med medan vi kollade på korten från resan. Skulle lätt kunna åka dit jag med, verckligen ett vackert land. Efter lunchen gick vi iväg för att testa lyckan i skogen och hittade en hel del stora kantareller även denna gång. Självklart plockade vi även lingon, blåbär och hallon med. Nu ska vi ner och möta pappa på piren igen.Abborre hade han fått denna gång, får se om jag med hinner få upp någon innan barnen tröttnar.

Kommentarer

Postat av: Mamma till 4

Publicerad 2012-08-13 16:56:25

Spännande med fiske:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela