Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag i solen

Publicerad 2012-08-14 09:16:38 i Allmänt

Igår började vi som sagt med en fisketur och lek på stranden. Sedan tog vi en promenad till Marby där vi matade hästarna. Alvin tycker det är himla roligt att gå dit och undrar vilken häst som är hans (?). Haha har jag sagt att han är rolig? Sedan gick vi tillbaka till Abborrebergs cafe och tog oss en varsin glass i solen på utkiksberget. Sedan njöt vi av solen och busade i trädgården tills grillen åkte fram. Idag börjar vi med en promenad till hästarna igen och sen kommer Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela