Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2012-08-20 13:13:00 i

Idag började Richard jobba igen efter 6 veckors semester. Den här gången på riktigt! Från början hade han ju bara 4 veckors semester men förlängde den med 2 veckor till. I morgon tar även Alvins 3 månaders sommarlov slut. Så nu har vi flyttat in i radhuset igen. Det känns ändå lite som hösten hänger i luften nu så det är ganska skönt att vara hemma ändå. Men förhoppningsvis kan vi spendera några helger till på landet innan den riktiga kylan kommer. Idag har vi förberett för förskolestarten i morgon med att rensa garderob och märka kläder åt 3-åringen. Han har inte bara växt på längden i sommar utan han har växt på flera sätt. Han har ju slutat med blöja, sova middag och så är han inte lika blyg längre utan vågar nu ta kontakt med andra människor som inte ingår i hans trygghetsnät. Det är jätte kul att se hur mycket han har utvecklats i sommar och jag hoppas också förskolepersonalen upptäcker det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela