Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tsunami varning!

Publicerad 2012-04-11 13:40:50 i Allmänt

Just nu beräknas en Tsunami slå in över Thailand efter ett skalv som inträffade i förmiddags. Befolkningen och turister har evakuerats bort i från stränderna. De flyr i panik och en del står nu skyddade på hotelltaken. Detta kan påverka hela Indiska ocianen. I aftonbladet.se kan ni läsa mer om skalvet. (Kan inte länka från mobilen) Nu får vi hoppas att denna Tsunami inte blir lika förödande som Tsynamin år 2004! Uppdatering: Myndigheterna drog tillbaka varningen. Som tur var blev det ingen värre katastrof!

Kommentarer

Postat av: Thess

Publicerad 2012-04-11 14:34:47

Vi brukar vara här på våran gård & vid klockaretorp skolan, lekplatsen där gillar barnen.

Vi bodde i skarphagen samtidigt då...har sett dig där med nämligen....:) kan ha stött på varann med hundarna...för ni har hund?

Världen är liten haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela